ASELEC innova amb el seu “DDi-ExperienceWeek”
ASELEC va organitzar la setmana passada la primera edició de DDi-ExperienceWeek, una aposta ferma per la digitalització de les empreses i el futur del sector. Amb un format 100% en línia, va ser l’ocasió perfecta per a reunir representants de diferents empreses del sector elèctric, telecomunicacions i energies renovables.
Una experiència diferent, el principal objectiu de la qual va ser abordar els temes més importants i de màxima actualitat del sector. I, per descomptat, de la mà dels i les professionals de les empreses col·laboradores, que cada dia treballen en el seu desenvolupament. En definitiva, una oportunitat per a descobrir nous nínxols i oportunitats de negoci i conèixer els últims avanços i innovacions del sector.
9 taules de debat i 7 temes diferents
Des de la digitalització i connectivitat en les instal·lacions fins a la rehabilitació d’edificis o l’autoconsum, passant per la aerotermia i la eMovilidad, les 9 taules de debat van abordar diferents temàtiques i ens van permetre conèixer en profunditat el punt de vista i les opinions d’algunes de les principals empreses del sector. A més, la necessària digitalització de les PIMES i les noves oportunitats que sorgeixen de les noves activitats en el nostre sector van ser també protagonistes de l’esdeveniment.
Sens dubte, un esdeveniment televisiu dinàmic, que va poder seguir-se mitjançant una retransmissió en directe a través de la seua pàgina web i Youtube. Més de 12 hores de contingut del qual podrem gaudir en el canal d’ ASELEC en aquesta plataforma. A més, trobarem més informació sobre l’esdeveniment en la landing page creada per a l’ocasió, que forma part del HUB DIGITAL del Dia de l’Instal·lador.
En aquestes taules coneixerem per què la connectivitat és un aspecte clau en el nou món “smart”, la raó per la qual la rehabilitació suposa l’activitat més intensa del sector o com l’autoconsum és el primer passo a la transició energètica, temàtiques que van ocupar les primeres taules de l’esdeveniment.
Per part seua, la irrupció del vehicle elèctric com a principal vector de la transició energètica, la inexorable digitalització de les empreses independentment de la seua grandària, la Formació Professional i els nous grans reptes que aporten les noves activitats van ser els protagonistes de la tercera jornada de l’esdeveniment.