ASELEC presenta el seu pla d’accions i comunicació 2020
ASELEC ha presentat el seu Pla d’Accions i Comunicació per al 2020 en el saló d’actes de FEMEVAL (Federació Empresarial Metal·lúrgica Valenciana) enfront d’una nombrosa representació de tot el sector elèctric i de telecomunicacions.
Una trobada que ha reunit els representants d’empreses patrocinadores i col·laboradores de l’Associació per a deixar constància de tot allò que s’ha realitzat fins al moment i marcar les línies d’actuació en el futur.
Rafa Castillo, president d’ASELEC, va donar la benvinguda a tots els assistents, així com a les noves incorporacions. Va voler començar la seua intervenció posant en valor la unió del sector i des d’ASELEC va voler convidar que “junts siguem protagonistes del canvi que s’acosta, estant a l’avantguarda de les últimes tendències elèctriques”.
A més, Castillo va voler concloure la seua intervenció afegint que “tenim els recursos i la formació adequada per a donar resposta a les noves demandes d’un futur més elèctric, i junts l’aconseguirem perquè l’objectiu d’ASELEC és fer sector”, va declarar.
A continuació, va prendre la paraula Carlos Sánchez, secretari tècnic de l’Associació, qui va voler explicar la principal activitat d’ASELEC per a les noves incorporacions: “ASELEC és l’associació que integra les empreses instal·ladores de telecomunicacions, d’instal·lacions elèctriques i energies renovables de la província de València, que actualment compta amb prop de 800 empreses associades, amb 4000 treballadors i treballadores”, va explicar Sánchez.
Així mateix, va presentar el balanç de les accions de comunicació dutes a terme durant 2019 amb algunes dades molt rellevants: 8500 telefonades ateses, 8000 butlletins elèctrics gestionats, 95 000 persones aconseguides en Facebook, i prop de 35 000 persones aconseguides en LinkedIn, a més dels prop de 100 000 visitants a la web i l’app. I, per a acabar, va voler destacar l’èxit dels 20 esdeveniments realitzats amb més de 1000 assistents.
Juanjo Catalán, director de Relacions Externes d’ASELEC, va presentar l’estudi de prospecció realitzat aquest any, basat en el coneixement del sector a través de les empreses associades. Per mitjà de suport gràfic, Catalán va explicar què està passant i com estan evolucionant les empreses, les necessitats de la societat i les noves normatives en l’àmbit de l’autoconsum, optimització energètica i mobilitat sostenible, quelcom fonamental per a oferir un portafolis de serveis renovats i concordes a aquestes necessitats socials.
De nou de la mà de Carlos Sánchez, es va presentar com a part del Pla d’Accions i Comunicació per al 2020 el futur Dia de l’Instal·lador. Es tracta d’una jornada per i per a professionals del sector. Un dia per a conjuminar informació i formació, on els i les assistents podran conèixer les novetats mes importants de l’associació, tallers, activitats lúdiques i trobades amb les empreses col·laboradores i professionals. A més, enguany comptarà amb la presència del talent jove en la zona destinada a Instituts de Formació Professional.
I per a concloure, Rafa Castillo va voler assenyalar que “en totes les alternatives de mercat que es presenten hi ha un denominador comú, la falta d’instal·ladors elèctrics. Per això, estem en un moment fonamental per a posar en valor la nostra professió i reivindicar el paper en el desplegament de totes les tendències cap a l’electrificació total, la sostenibilitat i el canvi de mentalitat”.