FENIE presenta la seua campanya de màrqueting digital “INSTAL·LA’T”, juntament amb IDAE i la Secretaria d’Estat de Telecomunicacions
FENIE, la Federació Nacional d’Empresaris d’Instal·lacions d’Espanya, va presentar dimecres passat la campanya “INSTAL·LA’T”. Una iniciativa de màrqueting digital l’objectiu del qual és informar la societat dels principals avantatges dels plans d’ajudes, relacionats amb l’autoconsum, emmagatzematge, aerotèrmia, mobilitat elèctrica i la renovació de les infraestructures de telecomunicacions en els edificis comunitaris, en el marc dels plans de recuperació, transformació i resiliència.
La jornada va començar amb la intervenció d’Ana Muñoz, vicepresidenta de FENIE, que va fer una xicoteta introducció de l’estructura i de l’objectiu d’aquesta campanya, posant l’accent en l’oportunitat que ofereix per al sector de les instal·lacions aquests plans d’ajuda: “volem contribuir al fet que la societat siga coneixedora que és el moment d’actualitzar les instal·lacions de telecomunicacions en els edificis i apostar per la mobilitat elèctrica, l’autoconsum, l’acumulació d’energia i l’aerotèrmia”.
La campanya “INSTAL·LA’T”, ha comptat amb la col·laboració d’organismes institucionals com l’IDAE i la secretaria d’estat de telecomunicacions, els qui també van ser presents en la presentació.
Per part seua, la intervenció de l’IDAE va vindre de la mà de Maria Francisca Rivero, secretària general de l’IDAE, col·laboradors d’aquesta campanya en l’àrea d’autoconsum, aerotèrmia i mobilitat elèctrica: “Les empreses instal·ladores sou agents clau amb els quals treballar en la transició energètica”.
Després d’aquesta inauguració Ana Muñoz i Miguel Ángel Gómez, vicepresidenta i president de FENIE respectivament, van presentar les quatre iniciatives que s’engloben dins de la campanya “INSTAL·LA’T”, “INSTAL·LA’T EN L’AUTOCONSUM”, “INSTAL·LA’T EN LA MOBILITAT ELÈCTRICA”, “INSTAL·LA’T EN L’AEROTÈRMIA” i “INSTAL·LA’T EN LES TELECOMUNICACIONS”, centrades en les xarxes socials i el màrqueting digital, que pretén acostar molt més els plans d’ajudes a la societat, arribant als 7 milions d’usuaris, a més d’aprofitar al màxim la totalitat dels fons disposats en aquests plans.
Per part seua, Roberto Sánchez, secretari d’estat de telecomunicacions i infraestructures digitals, també va voler ser present en la presentació de la campanya, de la mà de Roberto Sánchez, secretari d’estat de telecomunicacions i infraestructures digitals.
Roberto Sánchez va intervindre arran de la iniciativa “INSTAL·LA’T EN LES TELECOMUNICACIONS”, que promou els plans d’ajuda per a la renovació de les instal·lacions de telecomunicacions en edificis comunitaris. El secretari d’estat de telecomunicacions va començar la seua intervenció agraint a FENIE la iniciativa, impulsant la transformació digital a través d’aquesta campanya i destacant l’estreta col·laboració entre totes dues entitats. “Entre tots continuarem sent un país líder en connectivitat a Europa. En benefici d’una societat més prospera, més igualitària i cohesionada social i territorialment”, va apuntar.
Finalment, Miguel Ángel Gómez, president de FENIE, va concloure la presentació de la campanya “INSTAL·LA’T” amb una aposta clara, per part de la Federació, per la digitalització, “i prova d’això són aquest tipus de campanyes de màrqueting digital fent un pas més enllà en pro del sector de les instal·lacions. Estem convençuts d’aquesta manera de treballar i en la importància d’aprofitar el màrqueting digital per a portar el missatge de la Federació a ecosistemes on, segons els canals de comunicació habituals, ens costava arribar”.
Des de FENIE asseguren que amb aquesta iniciativa es contribueix al fet que “usuaris que desconeixien aquests plans d’ajudes, s’interessen i desenvolupen les actuacions que descrivim en la campanya de la mà d’una empresa instal·ladora”.
Clica ací per a més informació.