PRESENTACIÓ DEL PLA DE COMUNICACIÓ 2024
Divendres passat 16 de febrer, ASELEC va presentar a les empreses patrocinadores i col·laboradores el nou Pla de Comunicació 2024.
Rafael Castillo, president d’ ASELEC, va donar la benvinguda a les empreses presents i va exposar la informació referent a l’estructura de l’Associació i als principals valors que la definixen. A continuació, va aprofundir sobre les xifres del sector i, especialment, de com ha evolucionat l’Associació este últim any. Més de 900 empreses associades, 4500 tramitacions davant la GVA, un 30% de mitjana anual d’obertures de les newsletters, la bona salut de les xarxes socials corporatives o 121 nous usuaris en la web del Museu ASELEC, són algunes de les dades a destacar del 2023
A més, va recordar aquelles accions que s’han consolidat en el calendari del sector, com a claus dins de la indústria i no deixen de donar-nos alegries: El Dia de l’Instal·lador, els Premis Sergio Pomar, Museu ASELEC o Generació ASELEC.
Juanjo Catalán, responsable de relacions externes, va exposar algunes claus vinculades a la renovació generacional del sector, la necessitat d’incorporar el talent femení i la importància de les noves generacions de professionals que estan formant-se en l’actualitat per a donar resposta a l’àmplia demanda que existix.
També va destacar algunes conclusions resultants de la reunió amb els Centres d’FP del passat 2 de febrer, on es van abordar necessitats d’aportació de material d’última tecnologia per als centres i formació per al professorat, que els permeta estar més alineats amb els requisits d’ocupació que tenen les empreses associades, entre altres qüestions.
ASELEC TALKS
ASELEC Talks és una nova iniciativa que té com a objectiu principal reforçar el vincle de l’Associació amb les marques patrocinadores. Una nova plataforma de debat que, a través d’una trobada anual, amb un format més distés i en entorns menys convencionals, abordarà reptes i millorarà la proposta de valor cap a les empreses associades.
Estes temàtiques seran monogràfiques en cada edició i giraran entorn d’àrees d’interés comú: comunicació, logística, innovació, economia…
Finalment, acomiadem l’esdeveniment amb un esmorzar-networking per a agrair a les empreses patrocinadores i col·laboradores la seua gran labor i compromís amb la nostra Associació.
El present és elèctric i és a les nostres mans.