Aselec

2ª jornada de la III edición del Cicle Energia i Canvi climàtic

Segona jornada de la III edició de les jornads “Energia i canvi climàtic”

Compartim amb vosaltres la segona sessió de la III edición de les jornades “Energia i canvi climàtic”, organitzades per l’ Àrea de Medi Ambient de la Diputació de València i en les que ASELEC participem com a coordinadors i ponents.

Com ja comentàrem anteriorment, degut a la situació actual derivada de la COVID-19, les jornades canvien el seu format per a adaptar-se a les noves condicions sanitàries, raó per la qual no es farà convocatòria presencial a les mateixes.

En la segona jornada, que tractà sobre l’autoconsum, la eficiència energètica i l’estalvi, vam comptar amb la presència de diverses figures:

  • Maria Josep Amigó, Vicepresidenta de l’Àrea de Medi Ambient i Sostenibilitat de la Diputació de València.
  • Joan Francesc Aguado, Cap de l’Àrea de Medi Ambient i Sostenibilitat de la Diputació de València.
  • José Luis García, Enginyer de l’Àrea de Medi Ambient i Sostenibilitat de la Diputació de València.
  • Pilar Calatayud, Enginyera de l’Àrea de Smartgrids i Algoritmia de l’ITE.
  • Carlos Sánchez, Secretari Tècnic d’ASELEC.

Aquesta segona jornada es celebrà el darrer 18 de novembre. Gaudeix d’ella ací:

FENIE FIECOV Colaboradores ASELEC Fenie Energía Generalitat Diputació de València IVACE U.E. Fundación Fenie Energía